Leta i den här bloggen

onsdag, april 24, 2013

En fin liten såskanna

Jag har köpt nåt väldigt vuxet, om jag får säga det själv. Jag har köpt en såskanna! Och jag är riktigt glad och nöjd över det. Är rent av lite förtjust i vår nya servismedlem. Dessutom anser jag att det var ett fynd. Beställde från rum21.se och de hade 25% rabatt på hela servisen (Swedish Grace) fram till 30 april och istället för 600 kostade den 450. Ganska mycket för en liten såskanna kan tyckas men jag ser det som en investering till hushållet. Har länge känt att jag saknat en såskanna, känns inte så kul att servera sås i kastrull eller en skål. Funkar väl till vardags men jag tycker att även vardagen ska vara festlig ibland.

Blir ingen middag med sås ikväll men kanske redan imorgon!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar