Leta i den här bloggen

fredag, april 05, 2013

Magsjuk och fåfäng

Häromkvällen åkte jag på värsta magsjukan. Har inte spytt så mycket sen jag vet inte när, säkert 15 år sen. Hela natten, fram och tillbaka mellan sängen och toan. Och fastän jag fullkomligt avskyr att spy, får panikkänslor och gråter så kunde jag mitt i allt konstatera att jag i alla fall hade snygga naglar ;) I spegeln såg jag så jädrans risig ut men när jag tittade på mina naglar var jag väldigt nöjd och tänkte att jag inte behöver fixa dem på ett tag. Knäppa tankar man kan ha...

När jag efter långt om länge kunde börja äta lite grann kände jag mig sugen på rårakor och bad sambon fixa det. Så enkelt och gott! Nu när han är på jobbet fick jag pallra mig upp för att fixa det själv. Och det blev gott idag också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar