Leta i den här bloggen

tisdag, april 09, 2013

Klatschiga skor

Jag är så sugen på att köpa klatschiga och bekväma löparskor. Inte för att springa i utan för att kunna promenera långt i. Det finns så många snygga och färgglada löparskor i butikerna nu och så här års behöver vi ju färg!

Pratade med en kollega som nyss kommit hem från New York och hon berättade att hon och hennes man gick och köpte nya och sköna skor direkt de kom dit och totalt köpte hon sex par där. Jag längtar efter att shoppa i NY!!! Och när jag inte kan köpa så mkt "vanliga" kläder ska jag minsann köpa skor. Och väskor. Och smink. Och massa annat :) Spara, spara är vad jag gör nu för att ha en hyfsad reskassa med mig.

Dessa skorna köpte min kompis Sabina nyss och la ut på Facebook. Visst är de snygga! Jag ska hålla mig till NY för det är så mycket billigare där har jag förstått och där lär vi ju gå väldigt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar