Leta i den här bloggen

onsdag, september 02, 2015

Shoppat

Vabb med Emmie idag men hon har verkligen piggnat till så imorgon blir det förskolan igen. Vi tog en sväng till stan och gick lite i affärer och på café. Det hinner man typ aldrig nuförtiden så det kändes lite lyxigt. Jag var på jakt efter höstskor och hittade ett par snygga som jag köpte. Citykortet gav 20% rabatt så jag köpte det också, bara en hundring, det tjänar man lätt in på ett köp. 
Fyndade även ett par snygga och sköna mammajeans på H&M där de hade 100 kr rabatt på alla jeans. De sitter som ett smäck :-)
Förra veckan beställde jag dessutom en handväska på Zalando som jag suktat efter. Den kom igår!
Så nu kan hösten komma! Pö om pö får man köpa lite nytt så bättrar man på garderoben. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar