Leta i den här bloggen

tisdag, september 15, 2015

Njuter på Mallorca

Här kommer en hälsning från Mallorca!
Vi har haft underbara dagar men tyvärr vaknade Emmie med feber idag (tisdag) så det blev en lite annorlunda dag. Inte så mycket sol och bad som tidigare. Hon fick vara på rummet och vila upp sig och jag och sambon fick turas om att ligga nere vid poolen. Vi tog ca 45 min var mellan 10 och 14. Senare piggnade Emmie till och vi kunde ta bussen till Cala Millor en bit härifrån. Tyvärr fick hon tillbaka febern och halvsov i vagnen resten av kvällen. Nu sover hon bredvid mig i sängen och vi hoppas hon mår bättre imorgon då vi hyrt bil och ska köra runt på ön. 

Annars har vi det toppen! Vi är här med goda vänner och deras barn. Emmie har badat mycket vilket hon älskar! De flesta bilderna har jag i den "riktiga" kameran så jag gör ett roligare inlägg när vi kommit hem igen. 

2 kommentarer:

  1. Haha, det här är ju lite roligt. Vi har följt er blogg rätt länge nu och om några veckor tas första spadtagen till vårat "trendvik" där vi såklart fått en del inspiration från er. Förra året var vi utomlands med vår dotter, på samma hotell som ni är på nu (väldigt bra, för övrigt :) och just nu är vi hemma med barn och bebis pga höstblåsor. Många sammanträffande blir det :)

    / Jimmy

    SvaraRadera
  2. Ja, det var verkligen lustigt!
    Kul att ert hus snart börjar byggas, en spännande resa verkligen. Roligt att vi kunnat bidra med inspiration! Lycka till längs vägen!
    Helena

    SvaraRadera