Leta i den här bloggen

måndag, april 07, 2014

Våra träbokstäver

Bokstäverna H, H och E står för Helena, Henrik och Emmie. När jag och sambon flyttade ihop köpte jag H & H på Gallerix. De sitter på väggen i vårt vardagsrum. Redan innan vi fick Emmie i höstas hade jag planerat att vi skulle köpa första bokstaven i barnets namn i samma serie. Men Gallerix gick ju i konken så jag visste inte hur jag skulle få tag på E:et. Men för ett par månaders sen var jag inne i en butik i Kungälv som har typ samma sortiment som Gallerix och såg att de hade dessa träbokstäver. Dock inte E! Fick veta att E är en av de som säljs mest. Men de skulle få in fler senare så mamma fick i uppdrag att fixa det. Och när de var här i helgen fick Emmie äntligen sitt E! Och nu sitter det ovanför hennes säng. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar