Leta i den här bloggen

torsdag, december 27, 2012

Fantastisk jul

God fortsättning på er alla! Den här julhelgen har varit riktigt härlig! Man är ju långledig och hinner landa och umgås med nära och kära. I år har jag firat två julaftnar, först "lille julafton" (23 dec) hos sambons föräldrar ihop med hans syskon och respektive, sen julafton i Göteborg hos mina föräldrar och min morfar. Tyvärr ställde sjukdom till det så att min storebror med familj inte kunde komma ner från Norrland denna jul som planerat. Jag har fått fina julklappar och är så nöjd och glad för dessa. Vet att mina bröder har köpt klappar som jag inte kunnat få ännu så det blir lite extra julfirande nån gång framöver.

Hann även träffa min bästa kompis Sabina på juldagen och vi gick och tränade ett gött pass på gymmet tillsammans. Riktigt kul och behövligt efter flera dagars ätande.

Idag har sambon och jag varit ute på mellandagsrean och fyndat. För min del blev det två par jeans och två topar. Utöver det köpte jag lite annat (dock ej rea) bl.a. ett par nya hörlurar eftersom mina gamla blivit dåliga. Apple har utvecklat sina Iphone-hörlurar och till 5:an medföljer en ny modell, se nedan. De är verkligen kanonbra! Är mycket nöjd med rea-fynd, övriga köp och klapparna jag fått i jul.

Nu är det dags för hälsosamma dagar innan nyårsafton. Träning, motion och allt annat än julmat och onyttigheter! Kan förresten berätta att jag åt skumtomtar på julafton (sketagott!) men fick lite känningar i magen senare på kvällen, inbillar mig att det var skumtomtarnas fel och kommer därför att hålla mig ifrån godis även en bit in på nästa år. Får se när jag börjar äta godis igen.

Årets julkort på mig och sambon. Skickade 37 st!


Jag på lille julafton i min nya klänning.
Sambons mamma är makalös på att göra pepparkakshus!


En inslaget posthotell i Göteborg - lyser fint på kvällen.
Pappa bröt foten för ett par veckor sen. Jag blev först att skriva på gipset. 


Sambon är världsbäst på att köpa fina underkläder till mig när jag fyller år och i julklapp!


Paus i shoppandet, god lunch som avslutades med en onyttig McFlurry Toblerone, mmm!


Mina superduperbraiga hörlurar!


Ena paret jeans jag köpte på rean - måste dock lägga upp dem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar