Leta i den här bloggen

fredag, december 28, 2012

Emma S daycream

Av alla finfina julklappar fick jag presentkort på Kicks och där finns alltid något man behöver/vill ha. Jag har sen nåt år tillbaka använt Emma S produkter. Även om jag nu är 35 har jag aldrig tidigare använt några produkter med antiwrinkle eller liknande. Känner mig ung och har inte tyckt mig behöva det tidigare ;-) Har dock noterat att Emma S har krämer i en ageless-serie men har förut köpt de vanliga krämerna. Men iaf, när jag nu fick presentkort på Kicks kollade jag in den där ageless-krämen och bestämde mig för att prova. Och jag måste säga att den känns jäkligt skön på min hud! Kostar lite mer än den vanliga dagkrämen men nu ska jag köra på denna serie. Ska införskaffa nattkrämen också. Så det här är ett tips till alla +30, åtminstone be att få en liten provburk med hem. På Kicks brukar de vara väldigt sjyssta med sånt.

På bilden syns även en handkräm från Body shop. Också julklapp, mycket nice :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar