Leta i den här bloggen

lördag, oktober 22, 2016

Veckan i bilder

Har gjort en hel del den gångna veckan och har inte hunnit blogga. Men jag lägger ut lite bilder på mig och barnen så ser ni en del av vad vi gjort.
Så mysigt att ha sin bebis sovande i famnen.
Och på  morgonen myser man med dessa två i sängen :-)
 Jag och barnen åkte till mina föräldrar i Kungälv några dagar den här veckan. Sista chansen att göra en sån sak mitt i veckan eftersom jag snart börjar jobba igen. (Typiskt nog går min pappa i pension precis när jag börjar jobba men så är det...) Vi hade några härliga dagar och hittade på lite av varje. 
Emmie och morfar åker rutchkana i Busfabriken. 
Systrarna i bollhavet.
Nellie kryper runt. Hon ser lite aggresiv ut men hon är ju världens goaste unge. 
Kvällsmys med mina döttrar. 
Emmie har precis somnat i mormor och morfars säng efter att jag läst Bamse för henne.
Emmie, knasfia, sitter i korgen under där Nellie sitter i vagnen.
Var är mamma då?
Mamma hjälpte mig sy gardiner och se så nära att tråden inte räckte!
Mora Träsk i Halmstad och jag och Emmie var där!
Still going strong!
Det var lite av ett gympapass. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar