Leta i den här bloggen

måndag, januari 04, 2016

Min underbara dotter

Här kommer några bilder på min underbara dotter. Älskar henne så!
Emmie har på sig ett av sina dophalsband för första gången.
Leker med Play-Doh som hon tycker så mycket om.
När mamma bakar är det skönt att dottern roar sig med paddan en stund.
I väntan på bussen när vi skulle åka till badhuset idag.
Vad vore livet utan henne? Får faktiskt tårar i ögonen när jag tänker på hur mycket hon betyder för mig. Är nog lite extra känslig nu när jag är gravid. Ikväll har jag flera gånger gått och tittat till henne där hon sover sött i sin säng. Vi pratar mer och mer om lillasyster i magen och det känns som att Emmie håller på och skapar ett band till sin syster redan nu. Hon säger så kloka saker och vill att hon ska komma ut ❤️. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar