Leta i den här bloggen

tisdag, november 26, 2013

Senaste dagarna

Jag hinner inte blogga så ofta just nu. Har flera gånger tänkt vad jag ska blogga om men ofta kräver det att jag sätter mig vid datorn och laddar ner bilder från kameran och det tar lite mer tid. Enklast är såklart att blogga via mobilen och använda bilderna i min iPhone. Såhär kommer en liten sammanfattning av de senaste, roliga dagarna.

I torsdags kom min bästa kompis Johanna på besök. Hon hade varit på mässa i Göteborg och tog ledigt på fredagen för att träffa mig och Emmie. Vi hade superkul och åkte bla till julmässan på Wapnö. Där såg vi den här fina gunghästen! En sån skulle Emmie ha :)
På fredagskvällen planerade vi att ha tjejkväll, bara hon och jag så sambon kom hem och tog hand om Emmie hela kvällen. Jag och Johanna stack då till Sannarpsbadet och åkte vattenrutschbanor så det stod härliga till :). Vi bubblade och bastade och skrattade. Längesen som jag kände mig så fnittrig och lekfull. Sen fixade vi oss för en kväll på stan. Vi gick ut och käkade på Bulls, drack gott vin och bara pratade. 
Det var verkligen välbehövligt! Har som längst varit från Emmie 2 timmar tidigare. Nu blev det 5,5 timmar men hon hade det så bra hos pappa.

Måste förresten berätta om i torsdags då vi hämtade ut vår nya bil (sambons tjänstebil)! Det kändes nästan högtidligt faktiskt. Den stod så fin i leveranshallen med ett figursytt tygtäcke på. 
Nu har vi gått från en svart A3 till en röd (mitt val/krav) A4. Passar bra till oss, lilla familjen :). Och såhär bra passar vagnen. 


I söndags gick jag ut på en promenad, bara jag och det var så himla fint i skymningen. Ångrade att jag inte hade systemkameran med mig men jag tog hyfsade mobilbilder ändå. 

Avslutar det här inlägget med en bild på mig från Tylösand igår. Denna gång hade jag systemkameran med mig och tog ganska fina bilder. Den här bilden är dock från min iPhone. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar