Leta i den här bloggen

söndag, augusti 18, 2013

Dagens mage

Söndag morgon. Ligger i sängen och göttar mig. Tittar på Nyhetsmorgon och bloggar :) Är nu i v 36 och såhär ser min mage ut just nu.

Igår var jag på kalas och träffade en tjej som förra året fick sitt första barn tre veckor för tidigt. Om jag skulle få det skulle det vara mindre än två veckor kvar. Men jag tänker att bebisen kan komma alltifrån två veckor innan bf och två veckor efter. Och blir det så är det mellan (knappt) tre veckor och sex veckor kvar. 

Vi är bjudna på en fest i Göteborg när jag är i v 39, knappt två veckor innan bf. Det är en speciell fest vi gärna vill gå på och hoppas kunna göra det. Vi har tackat ja med viss reservation. Hur jag mår då får avgöra om vi åker. Vid minsta osäkerhet kommer vi inte våga åka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar