Leta i den här bloggen

lördag, november 24, 2012

Sambon fixade filmen

Jag berättade för sambon om filmen Wilderness family och hur starka minnen jag hade till den. Han förstod att den var väldigt speciell för mig. Han hittade den på nätet och gjorde det alla gör men ingen får och igår morse var den färdig i burken! :)

Har nu tittat på den och sååå mycket kommer tillbaka, replikerna, vyerna, musiken och kärleken i familjen som stöter på farligheter hela tiden. Jag vet inte hur många gånger jag bölade men det var nog främst för att minnena var så starka och filmen betytt så mycket för mig.

Lustigt nog märkte jag flera "tabbar" i filmen, många gånger syntes micken i övre bild, den som sitter på en stång. Sånt märkte man ju inte som barn.

Försökte fota tv:n, blev ju sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar