Leta i den här bloggen

onsdag, november 07, 2012

Att göra v45

Den här veckan har känts lite stressig så jag har gjort mig en att-göra-lista som brukligt, nedan syns en del av listan. Och jag har vissa saker kvar att göra, tränat har jag dock gjort men tyvärr bara en gång denna vecka. Sambon är bortrest på mässa så jag har haft mycket egentid men den har snabbt gått åt!

Pappa fyller år på fredag och jag har tagit ledigt och jag åker upp till Göteborg redan imorgon efter jobbet. På fredag har jag flera möten inbokade med bla. gamla kollegor i Partille. Det ser jag verkligen framemot! Sen ska pappsen firas på lördag och då kommer även sambon upp till Göteborg.

Någon kanske tänker till på punkten Mindfulness som jag har på min lista. Och det är faktiskt så att jag har börjat med meditation och mindfulness den senaste tiden. Jag hade aldrig trott att det skulle vara min grej och jag vet ännu inte om det är det men jag ger det ett ärligt försök då jag blivit rekommenderad att testa det. Jag har tänkt återkomma till det ämnet i ett annat inlägg, varför jag har börjat och vad jag tycker om det när det har gått lite längre tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar