Leta i den här bloggen

torsdag, november 22, 2012

Barndomsfilm

Det finns en speciell film som jag minns från barndomen. Jag såg den många gånger och älskade den! Mamma var dagmamma och filmen var lånad av familjen till ett av dagbarnen. Jag minns att jag bad att få låna den flera gånger. För ett tag sen kom jag att tänka på den men jag hade ingen aning om vad filmen hette. Jag mindes att den handlade om en familj som flyttar ut i vildmarken så jag googlade på just det. Och då hittade jag den; The adventures of the wilderness family!

Jag bara måste se den igen, men undrar hur jag ska få tag på den. Fanns nån amerikansk sajt där man kunde köpa hela filmserien. Jag minns faktiskt inte att det var en serie, det är första filmen jag vill se. Känns otroligt kul att få tillbaka minnena från när jag såg filmen som barn och extra kul att jag kom på vad den hette.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar