Leta i den här bloggen

fredag, mars 25, 2016

Cirkus med Emmie

Det var många år sen jag var på cirkus, säkert närmare 30 år sen. Idag fick jag uppleva det igen tillsammans med bästa tjejen! Vi hade köpt två biljetter och sa till Emmie att hon fick välja om hon ville gå med mamma eller pappa. Först sa hon mamma varje gång man frågade men igår kväll verkade det som att hon och pappa skulle gå. Men imorse gick mamsen segrande ur "striden" 😀. 
Det var så otroligt roligt och speciellt att få uppleva cirkus tillsammans med min dotter. Hon var så förväntansfull innan utan att riktigt förstå vad cirkus är och vad vi skulle få se. Jag var tårögd av lycka flera gånger under föreställningen. Emmie satt i mitt knä hela tiden och det var så mysigt, bara hon och jag! Värdefullt för både henne och mig. Jag är verkligen mån om att få egentid med bara henne såsom vi kunde ha innan hon fick en lillasyster. 

Cirkus ska vi absolut gå på varje år, en ny tradition i vår familj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar