Leta i den här bloggen

tisdag, december 29, 2015

Julen 2015

Så var julen över för denna gång. Första i vårt hus, det var en härlig känsla! 
Av sambon fick jag denna fina mössa med tillhörande halsduk och en brödbakbok och ett bokställ. Precis vad jag önskat mig! Blir perfekt nu när jag tänkt börja baka mer i min nya assistent. (Jag köpte mig nämligen en Electrolux Ankarsrum för nån månad sen.)
Från Emmies mormor och morfar fick vi den här fina juldekorationen. Tycker den är så söt! Extra kul att den är köpt på Hawaii där de nyligen varit på semester. Vi får själva försöka skriva in lillans namn när hon är född. 
Emmie fick massor med kläder i julklapp (allt är inte med på bilden) och det blev vi väldigt glada för. Hon behövde verkligen det för mycket hon hade var egentligen för smått. Hon fick mycket annat bra och roligt också. Och så fick hon träffa tomten men det var lite läskigt. Det var en kompis till oss som tomtade och sambon gjorde detsamma hos dem. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar