Leta i den här bloggen

onsdag, januari 28, 2015

Tacksam för feedback

Jag har förstått att jag har bloggläsare som också bygger Eksjöhus och är inne här och läser. Åtminstone två som gett sig till känna genom kommentarerna. Jag tycker det är jättekul och välkomnar er på min blogg, även om ni kanske hängt här ett tag vid det här laget ;-)

Jag startade den här bloggen för att kunna dela med mig av mitt liv och min vardag till mina närmaste som är utspridda i landet. Från början var det bara vänner och familj som fick adressen. Med tiden har några kollegor och bekanta också fått den men jag har inte känt för att outa den på Facebook direkt. Såklart förstår jag att man kan hitta till bloggen om man googlar på vissa "nyckelord" såsom Eksjöhus och Albinsro. Jag har själv googlat mycket på det. 
Oavsett om du är anonym läsare eller någon av mina vänner eller familj ska ni veta att jag blir jätteglad av kommentarer! Jag ser på statistiken att ni är ett gäng som är inne här och läser regelbundet även om jag tyvärr inte hinner blogga lika ofta nuförtiden. Men när jag får feedback blir jag peppad att skriva mer så jag ska försöka göra det. 

På fredag morgon ska vi till huset en sväng och prata med kakelkillarna som varit i huset en vecka nu. Så fredag eller lördag ska jag nog kunna lägga ut lite nya bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar