Leta i den här bloggen

onsdag, januari 07, 2015

Stort paket

Idag fick jag ett sms som sa att jag hade ett paket att hämta på Pressbyrån. Så jag cyklade dit efter jobbet för att hämta det. Misstänkte vad det var men blev väldigt paff när jag såg hur stort det var. Jag fick be att återkomma med bilen. 
Senare på kvällen hämtade jag paketet som var lätt som en plätt. Vad kan det ha varit i det paketet tänker du nu :-) Väl inslaget måste jag säga!

Jo, det var julgranskulor som jag hade beställt på JellyBeans outlet. Kostade 10 kr/st istället för 89. Handgjorda i glas och väldigt fina. Sambons föräldrar har många såna i sin gran och jag har alltid tyckt de varit så fina. 
Tyvärr hade de bara gröna och bruna kvar till lågt pris men vi får blanda upp med de röda vi redan har. Det är ju ett tag kvar till nästa jul men då ska vi ta igen att vi hoppade gran denna julen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar