Leta i den här bloggen

torsdag, augusti 21, 2014

Sjuminutersträning

Ikväll hade jag tänkt träna. Antingen på gymet eller en löprunda. Var mest sugen på att springa faktiskt och jag har faktiskt haft löparbrallorna på mig hemma en del av kvällen. Men det har kommit såna störtskurar till och från sista timmarna att jag inte ville ge mig ut. Men ändå var jag sugen på att träna. Då sa sambon till mig att jag borde testa 7 minute workout. Det är en app han har på sin mobil och jag hade inte provat den innan. Så det bestämde jag mig för att göra!



Så här ser appen ut i App Store. Kostar 15 spänn men det kan det vara värt. Man fick verkligen upp flåset och svettades en del. Det är bara 10 sekunders vila mellan övningarna som är intensiva i 30 sekunder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar