Leta i den här bloggen

måndag, juli 21, 2014

Shopping på Gekås

Det blir inte så mycket bloggande nu för jag njuter av sommar, sol och ledighet. Jag har haft två veckors ledigt (föräldraledig för tillfället) hittills och jag har hela fyra veckor kvar! Än så länge är sommaren helt ljuvlig, inte bara på grund av vädret utan framförallt då det är vår första sommar med Emmie. Min första sommar som mamma vilket är en väldigt speciell känsla. Ingenting kan vara större!

Idag åkte jag och familjen till Gekås för sommarshopping. Och jag måste säga att jag gjorde en hel del fynd. En tjock och go "sommarkvällströja" och en enkel piké. 179:- resp 90 kr. Dessutom hittade jag en snygg strandväska för 119 kr. Sen köpte jag en elektrisk fotfil och ett tangentbord/fodral till min iPad.
Men det bästa köpet blev detta uv-tält till Emmie. Det stod på inköpslistan efter att en kompis köpt det till sin son. Det är jättesmidigt och väger ingenting. Lite klurigt att få ihop det med den speciella vikningen men vi har kollat på youtube och vi kommer nog bli snabbare med tiden. Strax efter vi kom hem åkte vi till stranden och fick direkt användning för uv-tältet. Hur bra som helst! Emmie kan leka, äta eller sova därinne och vi har alla våra grejer som tyngder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar