Leta i den här bloggen

fredag, maj 03, 2013

Sambon fyller år!

Idag är det sambons födelsedag och jag sjöng och firade honom på morgonen. Jag tycker att det är himla roligt att köpa presenter som han inte önskar sig men som jag vet att han blir glad för. Inte helt lätt alltid men jag har klurat ett tag och svängt några gånger också.

Efter presentöppningen imorse kan jag konstatera att han blev väldigt glad och jag lyckades alltså med målet att hitta bra presenter som överraskade. Han fick en pappabok som heter "Coola pappor" som den gamle Robinsonvinnaren Martin Melin har skrivit. Den har fått väldigt bra kritik och det lilla jag hunnit skumma den verkar väldigt bra. "Huvud"-presenten var biljetter till Gyllene Tider på Ullevi i sommar. Vi såg dem här i Halmstad när de var på turné sommaren 2004 men jag tänkte att Ullevi slår lite högre och sambon har aldrig varit där. Han fick också deras senaste cd så att han kan de nya låtarna när vi väl är på konserten. Sist men inte minst fick han en ask med lakritspipor. Sambon är ingen gottegris direkt men just lakritspipor är han barnsligt förtjust i.

Som extra överraskning ordnade jag mysig frukost med färska jordgubbar, de var så himla goda! Nu låter det kanske som att jag är en underbar flickvän, och ja, just idag är jag nog det ;-)

Sambon gillar inte att vara med på bild på bloggen men ibland får jag dispens och idag godkände han med nöd och näppe den här bilden.

GRATTIS ÄLSKLING!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar