Leta i den här bloggen

söndag, maj 12, 2013

Fågelskitig bil

Här där vi bor har vi en stor parkering med massa träd i vilka massvis av fåglar brukar sitta. Det är svårt att inte få fågelskit på bilen men man kan undvika det värsta genom att stå vid träd som är lite mindre och det funkar ju om det finns många rutor lediga. Men igår när jag hade bilen och kom hem fanns inte många lediga platser och jag tog bara en. Idag skulle vi iväg med bilen och sambon såg den före mig. När jag såg den började jag asflabba!
Men sambon var måttligt road och jag fick minsann veta att jag borde parkerat nån annanstans. Jag erbjöd mig att tvätta bilen men sen kom jag på att de öppnat ett nytt tvättställe som vi inte provat än. Så det var ju perfekt läge idag! Och den blev ren och fin igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar