Leta i den här bloggen

onsdag, maj 11, 2016

Utflykt till stan

Emmie på väg till dagis imorse. 
Tjugo minuter efter jag lämnat henne fick jag ett sms från dagis som sa att de precis fått ett fall av vad de trodde var magsjuka. Jag har nämligen bett dem informera mig om det uppstår smittorisk så att jag kan komma och hämta. Så det gjorde jag direkt. Jag frågade Emmie om hon ville åka bussen till stan vilket hon älskar att göra. Såklart ville hon det! Så jag tog henne i handen och Nellie sov gott i vagnen. Första gången jag åkt buss med båda men det gick finemang. 
Vi åt glass, var på bibblan, köpte bikini till mig och åt Happy Meal på McD. Sen åkte vi hem igen. 
På bussen hem somnade Emmie i mitt knä och jag bar henne hem sovandes på min axel. 
Hon sover nu gott i sin säng efter en kul utflykt till stan❤️. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar