Leta i den här bloggen

tisdag, maj 31, 2016

Mors dag

För några veckor sedan skojade jag med sambon och sa att man borde få dubbelt upp på mors dag när man fött två barn, alltså två presenter 😉. Och det fick jag faktiskt! Men det var mest för att jag blev uppvaktad en dag försent och han skämdes över det. Han hade tänkt hinna fixa present till söndagen men vi har haft riktigt mycket att stå i den senaste veckan så han hann inte. Igår fick jag i alla fall en efterlängtad solsäng till altanen. Perfekt nu när det är så härligt väder. Passar på och slappa i den en stund innan det är dags att hämta Emmie på dagis. 

Dessutom fick jag en 4-liters dryckeskanna med tapp som jag länge tänkt att vi borde ha. Perfekt att fylla med vatten, is och lime när man har många gäster. Den kan nog komma till användning på söndag när vi ska ha dop för Nellie. 

Den här veckan är liksom förra väldigt hektisk (hela maj har varit full fräs) men nästa vecka blir det betydligt lugnare. Förutom att jag och Emmie tar tåget själva till Stockholm medan Nellie får stanna hemma med pappa. Mer om det i ett senare inlägg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar