Leta i den här bloggen

lördag, januari 18, 2014

Ny frisyr

Länge har jag tänkt förnya mig i håret. Slingor var självklart men jag visste inte hur jag ville klippa håret. Så för några veckor sen såg jag på Så ska det låta och tyckte att en av pianisterna var så snygg i håret. Googlade på hennes namn, Angelica Alm, men fick bara upp gamla bilder. Då gick jag in på svt.se och såg bilderna som se hade där. Och då tog jag en skärmdump på denna bild. 
Man ser inte på bilden att hon har uppklippt i nacken men det har hon och det tyckte jag var så snyggt. Och så "sluttar" håret neråt i framkant. Den här bilden visade jag min frisör och förklarade hur nacken skulle vara. Tog ett före-kort i hissen på väg ner. Snacka om utväxt...

hissen upp igen några timmar senare. 
Känns som ett lyft! Tyvärr är man ju blek i övrigt såhär års. Får nog lägga på lite extra rouge och dra lite med kajalpennan för att pigga upp. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar