Leta i den här bloggen

torsdag, januari 16, 2014

Ett år sen plusset

Idag, den 16 januari, är det exakt ett år sedan jag tog det där graviditetstestet som till vår glädje visade + ! Då kändes det overkligt och vi vågade inte ta ut något i förskott. Jag försökte föreställa mig hur det skulle vara att bli mamma men det var svårt. Kroppsligt hade ju inget förändrats så tidigt. Jag kunde nästan inte tro att det skulle gå hela vägen, det skulle vara för bra för att vara sant. Men jag var gravid i alla fall, det kunde ingen ta i från mig. Min kropp hade lyckats bli gravid! Bara det var en stor känsla. Ett år sen idag. Och nu sitter vi i bilen på väg hem från Sälen. Vår första semester som en familj. Jag tittar på vår sovande dotter och känner mig så tacksam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar