Leta i den här bloggen

måndag, oktober 21, 2013

Överväldigad

Idag fick vi två överraskningar med posten. Det var ett superfint kort som vår vän Hanna gjort. Hon är fantastisk på att rita och skriva fint. Vi blev båda oerhört glada för detta kort! Sambon tyckte det var likt oss :)

Dessutom skickade min kompis Lisa en jättefin mössa hon sytt åt Emmie. Lite stor än men om ett litet tag sitter den nog bra. 

Utöver detta har vi ända sedan Emmie föddes fått så många fina presenter och gratulationer. Vi är helt överväldigade! Idag tittade en av sambons mostrar spontant förbi med fina kläder till skruttan och jag hade en kompis på besök som uppvaktade med fina presenter. 

I helgen fick Emmie paket från flera i min släkt. Farmor gav pengar så att vi själva kunde köpa något till Emmie. Jag hittade bl.a. en fin klänning som hon nog kan ha om nån månad då vi ska på min yngsta kusins 25-årskalas. 

Den här fina dinosaurien fick Emmie av min svägerska Janna som hon sytt själv!

Många fina presenter har hon alltså fått, vår lilla skrutta. Vi tackar ödmjukast för dem alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar