Leta i den här bloggen

torsdag, oktober 10, 2013

Första besöket

Farmor, farfar och faster Victoria kom på första besöket och jag tror bestämt att Skruttan charmade dem alla tre. Hunden var väl den ende som inte brydde sig nämnvärt ;-) De hade med sig fina blommor och presenter vilka vi tackar så jättemycket för!
Farmor och farfar träffar sitt barnbarn för första gången. 
Faster Victoria med lillan i sin trygga famn.
Nu är hon fem dagar gammal och jag blir bara mer och mer förälskad i henne. Jag kan ligga och titta på henne när hon sover och längta till hon ska vakna. Jag börjar lätt gråta när jag ser på henne, inga graviditetshormoner nu, bara lycka!
Vår söta, sovande prinsessa.
Mamma och dotter tittar på varandra. 
Hemma är det ju inga problem men när man är ute på stan känns det lite konstigt att gå med tårar på kinderna. I såna lägen tvingas jag bita mig i läppen och tänka på nåt annat. 

Vi fick blomsterbud igår igen, det gällde den felskickade buketten. Mormor och morfar hade beställt en mamma-barn-bukett men butiken hade skickat en helt "vanlig" bukett. Den nya buketten (buketterna) var så mycket finare!
Den felaktiga buketten.
Mamma-barn-bukett.
Såhär mycket fina blommor har vi fått!
Vi har fått så många lyckönskningar och gratulationer sen Skruttan föddes och vi är otroligt tacksamma och glada. Har försökt tacka alla och envar men vill passa på att göra det ännu en gång här på bloggen. Ett stort tack till er alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar