Leta i den här bloggen

torsdag, april 28, 2016

Nya skor

Igår kväll var det våryra på stan med massa bra erbjudanden i citybutikerna. Så vi åkte in hela familjen, främst för att kolla in skor till Emmie. Vi hittade ett par sommarsandaler till henne, faktiskt likadana som hon hade förra sommaren. Men de var så bra och prisvärda så vi köpte ett par i större storlek. 
Det var 30% i hela butiken så jag passade på att kolla på skor till mig själv också. Fick syn på ett par snygga pumps i beige mocka som jag tänkte skulle passa bra att ha på Nellies dop i juni.
Som så ofta står jag mellan 39 och 40. Och just när det gäller ballerina eller pumps måste de ju sitta klockrent på foten, annars gör de ont eller glappar... Jag köpte strl 39 för tjejen i butiken sa att mocka töjer sig. Jag ska försöka gå in dem hemma, därför satte jag möbeltussar under klackarna ;-) Om de inte töjer sig tillräckligt får jag köpa 40 och lägga i gelesula till framfoten.
Emmie ville prova mammas skor. Tur det var skydd under klackarna annars kunde hon repat parketten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar