Leta i den här bloggen

tisdag, oktober 13, 2015

Härlig hösthelg

De senaste helgerna har varit ganska uppbokade, på ett eller annat sätt. Men denna helgen var tvärtom, ganska obokad. Vi fick grejat en del hemma samtidigt som vi hade mycket familjetid. Jag blev förkyld i början av helgen och var rejält förkyld på söndagen men mådde trots det hyfsat bra. Så vi kunde gå ut på en skön promenad ändå.
Emmie på lekplatsen gungar intensivt på "älgen". 
På väg tillbaka från lekplatsen gick vi förbi en grävskopa inte långt från där vi bor. Jag såg den här skylten och insåg då att vi kommer att få en lekplats här på Albinsro! Som det är nu får man gå ca en kvart till närmaste lekplats i ett annat bostadsområde. Att det nu byggs en helt ny lekplats gläder mig väldigt mycket! Det verkar bli lite tema på den också vilket känns extra roligt. I vår när lillasyster är född ska vi hänga här en hel del. Här tror jag Emmie kommer att trivas och jag kommer säkert träffa en del andra föräldralediga att prata med. 
Här är grävskopan vi såg och Emmie blev fascinerad.
Söndagspromenad på nya vägar/stigar. En superfin dag!
Emmie "ler" på beställning :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar