Leta i den här bloggen

torsdag, september 25, 2014

Hektisk vardag

Det är mycket som händer i mitt liv just nu. Tiden och orken att blogga har minskat så ni får stå ut med att inläggen inte kommer så ofta just nu. 

På jobbet är det väldigt mycket att göra. Roligt och mentalt stimulerande men också lite övermäktigt ibland. Sen har vi allt med huset som tar mycket kraft och tid på kvällarna. Massa val ska göras och det är så svårt. Vår att-göra-lista blir längre och längre. Sen har jag lite annat på gång som jag inte kan berätta om nu men det tar mycket tankeverksamhet. 

Jag vill inte beklaga mig, bara konstatera att det känns så här. Jag älskar mitt liv men det snurrar på väldigt fort just nu. Det är en väldig tur att jag har min käre sambo som är hemma med Emmie och hinner med att fixa lite annat på dagtid. Han är en klippa!
 Emmie sov såhär gott när jag gick upp idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar