Leta i den här bloggen

onsdag, juli 13, 2016

Lite av varje

Oj, vad tiden springer iväg! Vill helst blogga 2-3 ggr i veckan men hinner inte alls så ofta. Just nu nattar jag Emmie och hon ligger med ryggen mot mig och då passar jag på att mobilblogga. Sedan jag skrev senast har jag hunnit fylla år (39) och min bästa vän Johanna har varit här och hälsat på i fem dagar. Första tre var hon här själv sen kom hennes pojkvän ner då de skulle fortsätta semestern söderut. Vi hade jättekul tillsammans och även ihop med barnen. Vi har inte setts sedan förra sommaren men nu har jag en resa inbokad till Eskilstuna i början av september och då blir det några barnfria dagar med tjejskoj till tusen!

Här kommer några bilder från senaste veckan. 
En av blombuketterna jag fick på min födelsedag.
Johanna var Emmies idol och hon följde med och lämnade på dagis en dag. 
Vi gick ut och åt en kväll. Supergod pizza och skönt med barnfri kväll!
Sista kvällen här nattade Johanna Emmie och direkt efter fick hon Nellie att somna i sin trygga famn. 
Tog en löprunda för första gången på ett år. "Bara" tre km men det var lagom för mig och jätteskönt. 
Underbart när man lyckas få båda barnen att somna samtidigt och hinner äta lunch i lugn och ro. 
Jag rensade ogräs på framsidan (framför barnens rum) medan Emmie just då hellre ville vara inne och bygga lego.
Nellie ser sig själv i spegeln. 
När hon inte ville sova middag blev det en tupplur i mammas knä vid 17-tiden istället...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar