Leta i den här bloggen

lördag, november 19, 2016

Vad har hänt?

Jag jobbar mycket just nu och det är ett högt tempo så det finns ingen ork över till bloggen. Därför kommer inläggen inte så ofta men det är förhoppningsvis bara en svacka. Jag skriver det här i sängen på lördagsmorgonen när de andra fortfarande sover. Kl är 7 och det är en timme senare än jag brukar gå upp. Vid den här tiden brukar jag sitta på cykeln till stan.

Annars är allt finemang här hemma. Jag stänger av jobbet när jag kommer hem på kvällarna och försöker ägna all tid åt barnen innan de ska sova. Den här helgen har vi inga måsten. Så himla skönt! Alla helger fram till jul är ganska uppbokade liksom de två förra. Så den här helgen blir familjemys. Vi ska nog åka till Wapnös julmarknad här i Halmstad som pågår för fullt just den här helgen. Ska tydligen finnas lite kul även för barn, rida ponny, sitta i en traktor och se kossorna mjölkas. 

Här är lite bilder från senaste veckan. 
Selfie på konferens förra veckan.
Detta är ett tunt lager snö, inte frost! Det mesta vi fått hittills i år medan övriga Sverige fått ganska mycket. 
Vi har tittat på badkar. 
Och detta har vi beställt! Längtar tills vi får det installerat.
Sambon skickade denna bilden när jag satt på jobbet. Jag blev så glad!
Jag skickade denna bilden till sambon för att Emmie skulle få se hur det ser ut på mammas jobb. Hon undrar vad jag gör på jobbet. "Mamma, leker du på jobbet?" har hon ibland frågat :)
Mys med Nellie igår kväll. Bästa avkopplingen efter en lång arbetsvecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar